0532 297 24 34

3 Ağustos 2012 Cuma

takı dolabı

 bu takı dolabı sipariş üzerine yaptılrıldı.aslında benim yaptırdığım ve şimdi hemen herkesin yaptırdığı ilk modelin biraz daha büyüğü.yüksekliği yaklaşık 80 cm.çekmece sayısı 7.içleri isteğe göre 8 veya 16 bölme.tabi o çekmeceleri boyamak çok zor olduyan kapakların içinde kolye asmak için iki sıra askı var..dışının süslemesini sipariş veren genç bayanın seçtiği peçetelerden yaptık.

burda çekmecelerin yeri değiştirildi.önedeki süsleme aslında böyle dizayn edilmişti

11 yorum:

  1. Hocam çok güzel olmuş..Ellerinize sağlık!
    Ben de neden bu,bu kadar büyük diye inceliyordum..Okuyunca anladım :D ..Ellerinize sağlık..Ben de de bunun o klasik olanından var,kendim için almıştım..Hala boyanmak için bekliyor.Görüşmek dileğiyle..SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş. iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. Harika bir dolap sahibinin galiba çok takısı var hiç bu kadar büyük görmemiştim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Un trabajo maravilloso, te quedó espectacular.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş rengi de insanın içini aşıyor vallahş :D Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  6. çok şık ve hoş olmuş

    YanıtlaSil
  7. ürün fiyatlarını nasıl öğrenebilirim bu dolabı çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. cok hos olmus ellerınıze saglık bende boyle bırsey yapmak ıstıyorum ama emın degılım. ahsap ne kadara mal oldu acaba

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bayıldım! Satışınız var mıdır bu dolap için? Fiyat alsam:)

    YanıtlaSil
  10. bundan nasıl satın alinir

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...