0532 297 24 34

18 Ocak 2011 Salı

atölyemiz

size önce biraz atölyemizi anlatayım.caddebostan plajyolu kadirağa sokaktayız.kardeşim kayaağa sokak diyor.dekoratif ahşap boyama dersleri veriyor ve gerekli malzemeleri satıyoruz.aslında burayı kardeşim kaya ve eşi münevver açtı.ahşap boyamanın türkiyedeki ilkleri.o zamanlar çatlatma malzemesi bile yoktu.kaya erik reçinesi kaynatır çatlatma malzemesi yapardı.doğru düzgün birşey  yoktu ayakkabı  boyası her derde deva idi sonraki yıllarda ahşap boyama altın yıllarını yaşadı.bir çok malzeme geldi.birçok yerli üretici firma çıktı.ben kaya ve münevverin yanında yetiştim.hep söylerim.bu benim ikinci ha yatım  23yıllık muhasebecilik hayatı profilo .süzer.simtel ve rakamlar rakamlar.....sonra atolye yıllarım.çok severek çalışıyor hergün yeni bir heyecanla boyaların başına geçiyorum.   kardeşim ve eşi MSÜ Gelenekselden mezunlar ve halen orda tezhip ve kalemişi dersleri veriyorlar.münevver ayrıca atolyemizde de tezhip dersleri veriyor.

1 yorum:

  1. ahh kubra hanım sizi o kadar cok seviyorumki ve işlerinize o kadar cok bayılıyorumki anlatamam. birgun fırsat bulup gelmek cok istiyorum ama vaktim hic olmuyor ve karsıda oturuyorum.insallah birgun rastlasırız yaptıgınız isleri cok cok begeniyorum kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...